مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 دی 1399 ساعت 07:052020-12-26سياسي

آغاز آیین های سال نو میلادی در قلب پایتخت 


همزمان با سالروز ولادت حضرت عیسی (ع)، آیین های مذهبی هموطنان آشوری به مناسبت سال نو میلادی در کلیسای انجیلی آشوری سن توما واقع در محله گلها در منطقه شش شهر تهران برگزارشد.

- همزمان با سالروز ولادت حضرت عیسی (ع)، آیین های مذهبی هموطنان آشوری به مناسبت سال نو میلادی در کلیسای انجیلی آشوری سن توما واقع در محله گلها در منطقه شش شهر تهران برگزارشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، همزمان با سالروز ولادت حضرت عیسی (ع)، آیین های مذهبی هموطنان آشوری به مناسبت سال نو میلادی در کلیسای انجیلی آشوری سن توما واقع در محله گلها در منطقه شش شهر تهران برگزارشد.

در این مراسم که ظهر امروز و با حضور محمد جواد حق شناس و احمد مسجد جامعی اعضای کمیسیون اجتماعی فرهنگی شورای شهر تورج فرهادی شهردار منطقه 6 برگزار شد و هموطنان آشوری با حفظ پروتکلهای بهداشتی و با شکلی متفاوت از سال های دیگر مراسم نیایش روز ولادت حضرت عیسی(ع) را برگزار کردند.

تورج فرهادی، شهردار منطقه 6 در این مراسم طی سخنانی خطاب به هموطنان آشوری ضمن تبریک سال نو میلادی گفت: حضرت مسیح تجلی و ظهور اراده حضرت حق برای هدایت و سعادت بشر است و بشارت رحمت و نوید بخش رهایی انسان از خشونت ، ظلم ، تیره روزی و نگون بختی که حرکت به سوی آگاهی و آزادی را برای انسان به ارمغان می آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز آیین های سال نو میلادی در قلب پایتخت 

آغاز آیین های سال نو میلادی در قلب پایتخت